Sponsor

3 Ekim 2010 Pazar

Asp.net

Günümüzde programlamanın hiç süphesiz önemi oldukça yüksek. Bu nedenle kendi weblogumdan özellikle asp.net ve c# olmak üzere t-sql, jquery ve javascript makaleleri, kod örnekleri yayınlıyorum. İnsanları asp.net'e yöneltmeyi ve bu dilin gücünü onlara göstermeye çalışıyorum. Asp.Net 'e başlamak isteyenler için oldukça faydalı bir kaynak olduğuna inanıyorum. Programlama diyince akla gelen en önemli öğelerden biriside veritabanlarıdır. SQL herşeydir. SQL ve t-sql ile ilgili yazılarıda blog içerisinde bulabilirsiniz. Programlamanın yanı sıra günümüzün en populeri olan seo'ya da yer ayırdığımı söylemek isterim. Bununda yanı sıra insanları lisanslı ve bedava yazılım kullanmaya yöneltiyorum ve birçok programın ücretsiz versiyonlarını ve kampanyalarını paylaşıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

klip sitesi sikiş